sobota, 4 maja 2013

TUTORIAL: pomarańcza z modeliny

Wszystko czego nam potrzeba to:
modelina w 3 kolorach,















i ostry nożyk do papieru lub odpowiedni do mas modelarskich.
Z modeliny formujemy 3 kulki w 3 kolorach (kremowy,pomarańczowy, ciemny pomarańczowy).
Kulkę pomarańczowego koloru przecinamy na równe dwie połówki nożykiem, pomiędzy dwie połowy wkładamy spłaszczone wcześniej kawałeczki kulki koloru kremowego.

Następnie proces ten powtarzamy jeszcze 3 razy, dokładnie tak jak ja zrobiłam na zdjęciu powyżej.
Kolejno dodajemy warstwę okalającą w kolorze kremowym, oraz kolorze ciemnej pomarańczy.








-->









Teraz robimy delikatnie rulonik, wtedy wykroimy więcej plasterków POMARAŃCZY, ale trzeba uważać na ewentualne odkształcenia.
I GOTOWE, życzę smacznego ;)
Mam nadzieję, że pomogłam! : D

1 komentarz:

  1. Próbowałam kiedyś zrobić pomarańczę taką metodą, ale przy robieniu rulonu wszystko w środku mi się poskręcało :P

    OdpowiedzUsuń