środa, 1 kwietnia 2015

Świecznik Indyjski

Krótko i na temat.
Świecznik inspirowany kulturą Indii. Taki mini świecący Tadż  Mahal, z barwnymi, okiennymi witrażykami.
Praca przykładowa w kolejnym wyzwaniu na Modelina Moje Hobby. Zapraszam do udziału w tym wyzwaniu!
Wykonany z mas FIMO i SCULPEY.

To be as short as possible. This candlestick was inspired by an Indian culture. A mini Taj Mahal with colorful stained window glasses. It was made as an example in Modelina Moje Hobby challenge.
I would like You to take a part in this challenge.
Candlestick was created with FIMO and SCULPEY polymer.




12 komentarzy:

  1. Jest piękny! Mam słabość do millefiori a tutaj tak ładnie wyglądają <3, świetny pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia spróbowałam dla odmiany, ale to nie moja bajka, to Ty jesteś w tym mistrzem!!
      Chylę czoła przed osobami, które potrafią zręcznie i pięknie tworzyć w technice milefiori, ja wykombinowałam tak jak umiałam, bo mam słabość do witraży, więc ta technika tutaj najbardziej pasowała. Wracam na swoje "śmieci "
      , malarskie mazianie masą :D

      Usuń
  2. śliczny!!! piękne kolorki witraży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała robota. Chciałbym tak umieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! wygląda jakby był przywieziony prosto z Indii! nieziemski jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory i wykonanie :-) Twoje prace dostarczają mi takiego 'wewnętrznego dopingu'. Zawsze jak na nie patrzę to słyszę taki głosik w mojej głowie 'pracuj dalej, może kiedyś też będziesz potrafiła tak lepić' :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i z klimatem! Choć kompletnie nie znam się na tych technikach, to jestem wielbicielką Twoich prac :-)

    OdpowiedzUsuń