poniedziałek, 22 czerwca 2015

Kolczyki smoki

Kolczyków smoczych kolejna odsłona. I tak postanowiłam zrobić smocze kolczyki na wzór ,TYCH które robiłam w ubiegłym roku tyle, że z bardziej morską kolorystyką, oraz parę nieco mniejszych, w nowej odsłonie kolorystycznej.

Another work of mine with dragons as main characters. I decided to base my work on the previous Dragon Earrings, , which I made last year. But now I did two versions, the first one is more like a sea-like color and the second one covered with a crimson fire.






I smoczki w ciepłych barwach



25 komentarzy:

  1. Nie mogę pozbierać szczęki z podłogi... Rewelacyjne! Zakochałam się w niebieskich <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, być może rozpatrzę jeszcze inne wersje kolorystyczne, myślę jeszcze jakby to wyglądało w zielonych barwach.

      Usuń
  2. Zgadzam się z Klaudią W. moja szczęka została na podłodze :)
    Wprost przepiękne, brakuje mi słów zachwytu.
    Niebieskie podobają mi się bardziej ale prawda jest taka, że obie pary zapierają dech :)
    Podziwiam, podziwiam i zazdroszczę takiego talentu.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie w końcu końców chyba bardziej odpowiadają te w jesiennych barwach. Dzięki za opinię!

      Usuń
  3. I to jest ten moment, w którym zachwycona tupię z przejęcia. Poooodziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie jak zwykle za duże, ale to wiesz,. Za to wykonanie mistrzostwo, jak zawsze! W końcu byłaś moją inspiracją zanim dotknęłam pierwszej kostki, no nie? ! Coś w tym jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak bo Ty lubisz maleństwa, wiem! Miło było być dla Ciebie inspiracją, a teraz popatrz jakie cuda tworzysz! :)

      Usuń
  5. Wyszły świetnie, a te czerwone są po prostu piękne.., mam wrażenie, że bardziej wyraziste. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację te czerwone są bardziej wyraziste! Dzięki! :)

      Usuń
  6. łaa perfekcyjne w każdym milimetrze! zazdroszczę precyzji w rękach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i oryginalne !!! Te w ciepłych barwach bardzo ładne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne;)Ja osobiście wolę ciepłe barwy,ale są takie dni,w których założyłabym niebieskie;)Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam z tym różnie, ale tym razem tez wybieram ciepłe barwy! :) Dzięki za opinię!

      Usuń
  9. Obie wersje kolorystyczne bardzo mi się podobają i to aż tak, że chyba nosiłabym na jednym uchu smoka w czerwieni, a na drugim tego niebieskiego. :)
    Uwielbiam smoki nie tylko w książkach czy filmach, ale również w wydaniach biżuteryjnych, a Twoje kolczyki są cudowne! Zaznaczona jest każda łuska, piórka są świetnie wyrzeźbione... I jak tego nie podziwiać? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się przejścia kolorów. To pigmenty czy Twoje superakryle?

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie! Sama nie wiem, który kolor bardziej mi odpowiada :-). Łuski genialne! Co za szczegóły!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwyciły mnie te w ciepłej wersji kolorystycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pełna zachwytu nad smokami, iście smoczyste! :)

    OdpowiedzUsuń