czwartek, 19 listopada 2015

Polymewr clay Seahorses earrings and brooch / Koniki morskie kolczyki i broszka

Ostatnio mam bardzo mało czasu na lepienie. Toteż mniej spektakularnie niż dotychczas przedstawiam Wam komplet kolczyków plus broszkę z kaboszonem ze szkła weneckiego.
Kolczyki są bardzo, bardzo leciutkie.

Recently I don't have to much time for my artistic work. Today I will show you only set of earrings plus a brooch with venetian glass cabochon .
Earrings are very, very light.



 Broszka/ Brooch






6 komentarzy:

  1. Są niezwykłe. A może ulepisz podobne w morskich odcieniach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad takim, tylko strasznie trudno znaleźć mi czas ostatnio! Dzięki i pozdrawiam!

      Usuń
  2. Bardzo, ale to bardzo podoba mi się ich kolorystyka, jest w nich ''to coś'' nie wiem jak to nazwać....po prostu są naprawdę genialnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , już się bałam że brąz nie będzie pasował :)

      Usuń
  3. Patrzę, o, jakie fajne kolczyki! Aż tu pojawia się broszka i wpadłam w zachwyt - o to właśnie chodziło! Jest po prostu piękna! A ten kaboszon był strzałem w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehehe jak wiadomo u mnie wszystko ręcznie z masy polimerowej! :D

    OdpowiedzUsuń