niedziela, 31 stycznia 2016

Wonderland polymer clay notebook cover

Tym razem wymyśliłam coś zdecydowanie bardziej kolorowego w klimacie fantastyki.
Przy okazji poeksperymentowałam sobie łącząc 2 techniki. Część projektu wykonana została za pomocą farb akrylowych, pozostała wymodelowana w poliglinie.
Format większy bo A 5.

This time I have created something more colorful in fantasy theme. I also managed to make some experiment based on idea of combining two techniques. Some part of my project was done with acrylic paint, the rest in polymer clay.
Size A5


 Zapraszam na kanał YT! Visit my YT channel as well!






4 komentarze:

  1. Pięknie wyszło;) Podziwiam Twój niesamowity talent;) A te grzybki to normalnie mnie rozczuliły-przywołały wspomnienia z filmu "Alicja w krainie czarów" Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To alternatywa mojego Wonderlandu, bez Alicji! Dzięki za miły komentarz!

      Usuń
  2. Myślę że to moja ulubiona okładka wykonana przez Ciebie:) Nie omieszkam pochwalić również poprzednich, zwłaszcza w stylu "horror" bo zrobienie faktury skóry to prawdziwa sztuka (no i te zębyyy!)

    OdpowiedzUsuń