środa, 23 listopada 2016

Bornean Peacock notebook cover/ Bażant pawi okładka notatnika

Mam jeszcze jedną zaległą okładkę notatnika, której nie pokazywałam wcześniej. Okładkę zrobiłam miesiąc temu, ale zajęłam się międzyczasie innymi projektami i zapomniałam o tym.
Głównym bohaterem tego projektu jest wieloszpon szary popularnie zwany tez bażantem pawim, gdyż przypomina pawia. Bardzo mi się spodobał i od razu postanowiłam wykorzystać go jako temat do pracy.
Okładka jest poczyniona w podobnej technice jak ta z feniksem, ale tutaj użyłam też millefiori.
Rozmiar także taki sam, bo A6.

I have one additional work which is overdue. I have made it a month ago, in the meantime I was busy already with other projects and totally forgot about it. 
The main "character" here is Bornean Peacock. I was really impressed with the way it looks so I decided to use it in my work:)
I have used a similar technique as it was in case of Phoenix, but this time I added some millefiori.
It's made in A6 size.









3 komentarze: