środa, 14 czerwca 2017

Artukuł w The Polymer Arts/ article about polymer painting technique in The Polymer Arts

Dzisiaj zamiast zaprezentować Wam kolejną prace w glince, pochwale się swoim sukcesem!Opisałam swoją technikę malarstwa polimerowego, wraz z foto tutorialem na łamach światowego magazynu: The Polymer Arts
Dostałam taką oto propozycję od wydawcy owego czasopisma: Sage Bray, przyznam, że byłam niezmiernie mile zaskoczona, oraz było mi niesamowicie przyjemnie móc opisać technikę, w której tak często pracuje. :) To było wspaniałe doświadczenie, dziękuje Sage!

Today, instead of presenting another polymer work I have made I will show You something else! My article about polymer painting technique, along with photo tutorial, has been published in The Polymer Arts magazine!
I have received a proposal from a publisher (as well as editor and a creative director) Sage Bray, to write that kind of article and have to admit I was outstandingly surprised! It was such a great pleasure when describing my technique which I use very often :) 
It was a wonderful experience for me! Thank You Sage and hugs to The Polymer Arts team!


Oczywiście magazyn można zamówić poprzez internet, jest w nim naprawdę całe mnóstwo ciekawych rzeczy na temat glinki polimerowej, oraz zdjęcia prac i technik najznakomitszych artystów!

Of course, this magazine can be ordered via internet page, there's a lot more to see as it contains plenty of informations and news from polymer clay universe, including pictures and techniques of the most splendible artists!







3 komentarze:

  1. gratulacje :) takie osiągnięcie naprawdę cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow gratuluję sukcesu. Postęp jakiego dokonałaś od pierwszych polimerowych dzieł po obecne jest naprawdę imponujący. Zazdroszczę Ci wytrwałości i samozaparcia. Ja niestety utknęłam w miejscu i ostatnio tylko podglądam prace innych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moni, no ostatnio nie ma mnie tyle na necie, i mam zaległości w gratulowaniu ci tak wielkich sukcesów!!!! Wiesz , że jesteś the best babka i wielka i w ogóle WOW ! Czy jesteś w gazetach czy nie, ja zawsze cię podziwiam i podglądam cały czas! Tak trzymaj kobietooooo ! Uściski!

    OdpowiedzUsuń